czwartek, 3 sierpnia 2017

Szarotka - Edelweiss - oceaniczny turkus skończona


Tak skończona i nawet już dotarła do miejsca przeznaczenia czyli do Pasmanterii Haftix

Bardzo dziękuję Panu Grzegorzowi z Pasmanterii Haftix za świetny pomysł i za możliwość przetestowania nici Lizbeth, poza tym to była świetna zabawa, za którą jeszcze raz dziękuję.

ciężko mi było się rozstać z tym przepięknym kolorem ale troszkę nici mi zostało i już wiem, że zrobię sobie kolczyki :-)

zamówiłam teraz dwa cudne kolory, oba melanże - u mnie to nie do pomyślenia ale co tam raz się żyje - już nie mogę się ich doczekać.

gdyby ktoś nabrał ochoty na wysupłanie sobie serwetki "Szarotka" to schemat z opisem jest dostępny tu https://www.etsy.com/listing/510406426/napkin-edelweiss-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

8 komentarzy:

  1. Serwetka wyszła prześlicznie. Ja moge tylko podziwiać.
    Ale może kiedyś w końcu zacznę się uczyć frywolitki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała!!! Bardzo mi się podoba w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam "Szarotkę" w tym kolorze od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh wow!!! That is gorgeous!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spectacular!! As always! 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna wyszła i w jakim tempie :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...