czwartek, 31 sierpnia 2017

Serwetka Malina - Raspberry


zajadając smakowite maliny bardzo ostrożnie, żeby nie poplamić, supłam sobie teraz małe serweteczki frywolitkowe.
brzeg serwetek przypomina mi malinki więc serwetki dostały nazwę malinki :-)
oczywiście wzór dostępny jest na etsy oraz bezpośrednio u mnie :-)
https://www.etsy.com/listing/554679823/napkinraspberry-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

nie mogłam się oprzeć pokusie pokombinowania z kolorami i do zronbienia mieszanki kolorystycznej użyłam czterech rodzajów nici
zielona aida20
biała aida 20
czerwona floretta
i kolorowa Lizbeth (spring garden)

białe serwetki oczywiście też wcześniej wysupłałam i jeszcze robię kolejne :-)
tu na zdjęciu większa Malina zrobiona z aidy20 - średnica 12,5 cm a mniejsza z aidy30 średnica 11,5 cm

 biała z kolorową też się ładnie prezentuje :-)



9 komentarzy:

  1. Twoje serwetki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your doilies are all so pretty! I've purchased my copy. Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że przekonujesz się do kolorowych nici Reniu. Kolory dodają serwetkom niesamowitego uroku, a Toja kombinacja kolorystyczna jest niezwykle udana :) Prawdziwa malinka :) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednolite klasyczne są piękne bo takie eleganckie :-) ale nie zawsze jest potrzebna elegancja :-D czasem szaleństwo też się przydaje :-D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...